Guia de cursos d'estiu 2005, Institut Joan Lluís Vives

Us informem que ja podeu consultar la "Guia de cursos d'estiu 2005" que edita cada any l'Institut Joan Lluís Vives, a www.estiu.info.

A l'edició d'enguany trobareu tota la informació sobre els prop de 800 cursos que realitzen aquest estiu les 20 universitats de la xarxa i altres entitats vinculades a les universitats, estructurats per àrea temàtica, localitat, data i marc organitzatiu. En molts casos, és possible sol.licitar el reconeixement dels cursos com a crèdits de lliure elecció per part de les nostres universitats, i realitzar la matrícula mitjançant Internet. S'ha convocat de nou, a més, el programa d'ajuts a la mobilitat de l'estudiantat DRAC-Estiu, adreçat als estudiants de les universitats de l'Institut que desitgen assistir a algun dels cursos de la "Guia".