Inauguració del Curs Acadèmic 2006/2007.

Enric Trullols i Farreny, director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC),

es complau a convidar-vos a la

Inauguració del Curs Acadèmic 2006/2007.

L’acte tindrà lloc el dijous 19 d’octubre de 2006, a les 12.00h, a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, Av. Víctor Balaguer, s/n. de Vilanova i la Geltrú

Dijous 19 d’octubre, a les 12 h, a la sala d’actes de l’EPSEVG

(Av. Víctor Balaguer, s/n, Vilanova i la Geltrú).

L’Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú

inaugura el curs acadèmic 2006-2007

El dijous, 19 d’octubre, a les 12 h, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) inaugurarà oficialment el curs acadèmic 2006-2007. L’acte serà presidit per Enric Trullols, director de l’Escola; Joan Ignasi Elena, alcalde de Vilanova i la Geltrú, i Joaquim Olivé Duran, comissionat per a la Formació Permanent de la UPC.

Aquest curs, l’EPSEVG vol fer de la sostenibilitat un dels eixos de la seva actuació. Per això, el comissionat de la UPC per al Desenvolupament Sostenible, Antoni Ricard Marí, i Dídac Ferrer-Balas, director del Centre Interdisciplinari de Tecnologia, Innovació i Educació per a la Sostenibilitat (CITIES) de la UPC, seran els encarregats de llegir la lliçó inaugural titulada Enginyant el futur.

Durant l’acte, representants del col·legis professionals lliuraran els premis als millors expedients de les diferents titulacions de l’EPSEVG. El Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú atorgarà els Premis Joan Roset i Ventosa als millors expedients de les titulacions d’Enginyeria Industrial en les especialitats de mecànica, electrònica industrial, electricitat i química. El Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya lliurarà el Premi al millor expedient de la titulació d’Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió i el Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica Informàtica de Catalunya, el Premi al millor expedient de la titulació d’Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions.

L’EPSEVG donarà a conèixer el guanyador del 5è Concurs del millor projecte de fi de carrera de l’EPSEVG i, com cada any, també farà lliurament de les mencions de reconeixement al personal de l’Escola que es jubila i al personal amb més de 25 anys de servei a la Universitat.