Inauguració del Curs Acadèmic 2007/2008

La Inauguració del curs Acadèmic és la "Festa Major" de la Universitat. El proper dia 25 d'octubre a les 12:00 la celebrarem a la UPC de Vilanova.

Entre els actes programats hi ha el lliurament de premis als millors expedients i projectes i la lliçó inaugural "Els acords de les Enginyeries, darrer obstacle per què les Universitats implementin Bolonya?" a càrrec del Sr. Martí Llorens Morraja, president de la Conferencia de Directores de Ingeniería Tècnica Industrial.

Hi haurà interpretacions musicals a càrrec dels alumnes de l'Escola Municipal de Música Mestre Montserrat de Vilanova i la Geltrú i ho celebrarem amb copa de cava i aperitiu. Hi sou tots convidats.

Enric Trullols i Farreny, director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú,

de la Universitat Politècnica de Catalunya, es complau a convidar-vos a la

Inauguració del Curs Acadèmic 2007/2008.

L'acte tindrà lloc el proper dijous 25 d'octubre de 2007, a les 12.00h, a la Sala d'Actes de l'Escola,

Av. Víctor Balaguer, s/n de Vilanova i la Geltru.