Inauguració del Curs Acadèmic 2017-18 a l'EPSEVG

El passat dia 5 d'octubre es va inaugurar el curs acadèmic 2017-2018

Van presidir l'acte, el Director de l'Escola, el Sr. Frederic Vilà, juntament amb el rector de la UPC, el professor Enric Fossas i l'alcaldessa de l'ajuntament de Vilanova i la Gelrú, la Sra. Neus Lloveras.

La lliçó inaugural, titulada "la convergència entre Tecnologia, Moda i Ecommerce" va anar a càrrec del Sr. Jordi González Torrens, (Director General), i el  Sr. Jordi Badia Munill (Director TIC), de l’empresa Venca.

Durant l'acte es va fer el reconeixement al personal que celebra vint-i-cinc anys de servei a l'Escola i al personal que s'ha jubilat durant el curs passat.

També es van lliurar els premis als millors expedients, d'estudis de Grau i del MUESAEI.acte_inauguracio.jpg

L'acte va concloure amb unes paraules de la Delegada dels Estudiants de Centre, Natàlia Carmona, en homenatge a l'exalumne Pau Pérez, mort el passat 17 d'agost a l'atemptat terrorista de Barcelona. Seguidament hi va haver un minut de silenci mentre la colla castellera de l'EPSEVG, els Llunàtics, va fer un pilar de quatre.

Podeu veure la notícia sobre la inauguració de la web de l'Ajuntament de Vilanova al següent enllaç