INAUGURACIÓ OFICIAL DEL CURS 30/09/04

El director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), Sr. Andreu Català Mallofré, es complau a invitar-vos a la inauguració oficial del curs acadèmic 2004/2005. L’acte tindrà lloc el dijous 30 de setembre de 2004 a les 12.00h, a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, Av. Víctor Balaguer, s/n de Vilanova i la Geltrú. La inauguració comptarà amb la presència de l'alcalde de la ciutat, Sr Sixte Moral.

Ordre de l’acte

Obertura de l’acte

Lliurament de premis

del Tercer Concurs de Projectes Fi de Carrera de l’EPSEVG, curs 2003/2004

Lliurament del premi

al millor expedient acadèmic dels estudis d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació del curs 2002/2003, concedit pel Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya

Lliurament de les beques AUCAT

per a estudiants de Segon Cicle d’Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial, curs 2004/2005

Lliçó inaugural – "

Tensions i deformacions a les estructures de la convivència" a càrrec del Sr. Sebastià Serra i Navarro, professor Titular d’Escola Universitària, del departament de Resistència de Materials i Estructures en Enginyeria de l’EPSEVG

Cloenda de l’acte

a càrrec del Sr. Andreu Català Mallofré, director de l’EPSEVG

HI ESTEM TOTS (alumnes, pas i professors) CONVIDATS i us encoratjo l'assistencia en consonancia amb la solenitat que mereix l'aconteixement.

Andreu Català Mallofré,
Director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú