Informació sobre actuacions en infraestructures del campus de Vilanova i la Geltrú i posada en marxa de la Fresadora CN

Des de l'inici del Curs Acadèmic 2017/2018, s’han efectuat diverses actuacions en infraestructures d’obres i manteniment del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

Les més rellevants són:

• Reparació del sistema climatització de l’edifici VGA (Escola)
• Reparació i rehabilitació de la Sala de Juntes del centre
• Instal·lació de la tanca metàl·lica al perímetre de la coberta de l'edifici VGA
• Instal·lació d’un sistema de seguretat a les claraboies de la coberta
• Obra de reformes al SIAE del Centre
• Reparació i sanejament de les façanes dels edificis VGA (Escola), VGB (Aulari)
• Instal·lació elèctrica i canvi lluminàries a l’aula de l’Aulari
• Dins del "Projecte Espais" (1a. fase):
  1. Rehabilitació i reforma de l’antic Taller de Manteniment per a poder instal·lar l’equip de la Fresadora de CN.
  2. Creació i rehabilitació de l'espai de la antiga cuina del Bar, per a crear un nou Taller de Manteniment.
  3. Trasllat del Laboratori de Física que estava a la planta baixa als espais de la 1a. planta de l'edifici VGA (Escola)
  4. Rehabilitació dels espais de ocupava el Laboratori de Física a planta baixa per a instal·lar-hi els tallers dels equips de competició.
  5. Trasllat d’espais i dependències de despatxos de professors.
En quant a equipament docent i mobiliari, s’ha fet les següents actuacions:

• Instal·lació i posada en marxa d’una Fresadora de Control Numèric, marca HAAS, per a la docència del centre.
• Instal·lació de 36 nous projectors audiovisuals per a les aules i per a diverses dependències del Centre. Aquest equipament docent ha estat donat pel Serveis de  Coordinació de Campus Nord.
• Adquisició de mobiliari polivalent per a la Sala de Reunions de Sotsdirecció.