Intercanvi de llibres a l'estand de l'EPSEVG a la Fira de novembre.

La Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú  (UPC) ha destinat un espai de l'estand que té a la Fira per tal que els visitants puguin intercanviar els seus llibres. El sistema és molt senzill, hom pot portar fins a cinc llibres i canviar-los per altres cinc o menys que altres ciutadans hagin deixat anteriorment.

Amb aquesta iniciativa, la Biblioteca de l'EPSEVG vol animar els visitants de l'estand a que comparteixin les seves lectures amb d'altres persones i que, al mateix temps, n'obtinguin de noves. Aquest Mercat d'Intercanvi de llibres estarà disponible durant tota la Fira a l'estand de Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.