Jornada de Portes Obertes a l'EPSEVG - 12 de febrer

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) organitza el proper dijous 12 de febrer la Jornada de Portes de Obertes. La finalitat d’aquesta jornada és que els estudiants i estudiantes de secundària coneguin de prop la Universitat.

Les activitats que s’han programat inclouen la presentació dels estudis que s’imparteixen a l’Escola, a càrrec del director de l’EPSEVG, Sr. Andreu Català, i del sotsdirector cap d’estudis Sr. Spartacus Gomàriz, presentació que tindrà lloc a la Sala d’Actes. Així mateix, es realitzarà una visita a diversos equipaments del Campus universitari, com són la Biblioteca i diversos laboratoris.

L’horari de la Jornada serà de 12h-14h i de 16h-18h. Està confirmada la participació de més de 140 estudiants de diversos centres de secundària de la zona.