Jornada de Portes Obertes (JPO 14 de febrer) i Tastet APP Android

Avui dimarts, dia 14 de febrer, la nostra Escola ha acollit a una quarantena d'alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius, que han de triar en breu el seu futur acadèmic.

La presentació de l'Escola, els estudis, Recerca i vida associativa ha anat a càrrec del Sotsdirector de Promoció, Joan Vicent Castell i del cap de la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes, en Jaume Pérez.

Seguidament els estudiants han visitat diferents laboratoris i aules acompanyats dels professors Manuel López Membrilla i Marcel Torrent i del Jaume Pérez.

Com sempre, la visita ha finalitzat a la Biblioteca del nostre Campus.

Part dels assistents a la JPO, que venien de l'Ins Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts, han pogut realitzar, a més, el Taller pràctic de construcció d'una APP en Android, de la mà dels nostres professors, Bernardino Casas i Josep Maria Merenciano.

jpo tastets_1.jpg