Jornada Solidària 2007

Amb motiu de la 16a. edició de la Marató de TV3 (Televisió de Catalunya), des de la Delegació d’Estudiants de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, organitzarem el proper dimecres dia 12 de desembre, una jornada de caire festiu per tal de recaptar fons per poder-los enviar al programa, i participar així en una de les jornades més solidàries del nostre país, que enguany es destina a projectes de recerca biomèdica sobre malalties cardiovasculars.

Es tracta doncs d’una sèrie d’activitats que s’instal·laran al vestíbul de la nostra Escola i que estaran obertes durant tot el dia a tots aquells i aquelles que hi vulgueu participar.

Hi haurà un circuit d’Slot, jocs de taula i un dels videojocs de futbol més exitosos del moment (Pro Evolution Soccer 8). I gràcies a la col·laboració del Gremi de Pastissers de Vilanova i la Geltrú, ho podrem acompanyar d’un got de xocolata desfeta i coca.

Així doncs, ens agradaria comptar amb la vostra ajuda per poder aconseguir una bona suma, i sobretot aconseguir gràcies a la vostra presència, una gran festa solidària.

Us esperem al vestíbul de l’EPSEVG a partir de les 9h del matí. No hi falteu, cada persona compta!