La Bandera de l'EPSEVG, un any més present a la comparsa

El dia 11 de febrer, a les 9.00 h. des de l'Escola, tornarà a sortir la bandera de la comparsa de la UPC de Vilanova acompanyada de la xaranga "Helvéticos Show.

Comparsa UPC Vilanova 2018

Un any més, es mourà anàrquicament per la ciutat, saltant, ballant i el més important, llençant caramels a dojo, i al final del matí tindrà lloc la guerra de caramels a la Plaça de la Vila on milers de caramels saltaran pels aires llençats per les parelles de comparsers.

El preu de la inscripció és de 45 € per parella, i inclou l’esmorzar per a tots dos i el mocador. Aquest any subtituirem la tradicional armilla, pel mocador.

El vestuari de la comparsa de la UPC de Vilanova és el següent:

Nois

• Barretina vermella
  • Faixa Vermella
  • Mocador (anteriorment era una armilla)
  • Camisa Blanca
  • Pantalons i sabates foscos
  • Llacet de vellut negre
  • Farcell

Noies

• Faldilla
  • Mantó
  • Dos clavells (Blanc i vermell)

Podeu veure les fotos de l’any passat aquí

Podeu fer la inscripció al següent enllaç

Un cop feta la inscripció podeu fer el pagament al Servei d'Economia de l’Escola a la planta baixa de l'Edifici A, a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova.

El pagament es podrà realitzar del 22 de gener fins que s'esgotin les places o com a màxim el 9 de febrer.

Horari: matins 9.00 h. a 13.00 h. i els dimecres de 15.00 h. a 17.00 h.

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al 938967705 o enviar un correu a promocio.epsevg@upc.edu.

Comparsa.jpg