La delegació d'estudiants de l'EPSEVG organitza una xocolatada amb motiu de la Marató de TV3.

Imagino que tothom, o la majoria de vosaltres coneixeu la Marató de TV3, que enguany es celebrarà el diumenge 17 de desembre. La Marató és un projecte impulsat per Televisió de Catalunya amb la finalitat d'obtenir recursos econòmics per a la investigació científica sobre malalties que, ara com ara, no tenen una curació definitiva.

La Marató pretén, a més, sensibilitzar la població de Catalunya en relació amb les malalties de què tracta, tant pel que fa a la repercussió que tenen en l'entorn familiar i social com, especialment, a la necessitat de potenciar la investigació científica per prevenir-les, millorar-ne el tractament o arribar a guarir-les.

És per això que des de la Delegacions d'Estudiants de la EPSEVG, juntament amb la resta de Delegacions dels diferents campus de la UPC, volem col.laborar-hi. Així doncs, comptem amb la vostra ajuda, per tal d'aconseguir entre tots una bona suma per fer-hi una donació.

Per fer-ho, el divendres dia 15 de desembre, i durant tot el dia, ens trobarem al Hall de la nostra escola, on hi farem una xocolatada solidària i un campionat de Pro Evolution (es penjaràn cartells informatius per a les inscripcions).

Us hi esperem a tots i totes...!

PD: Ah! i també hi haurà melindros!