La Politècnica convoca el 9è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat

La Politècnica convoca la nova edició d’aquest premi, adreçat a l’alumnat de segon de batxillerat, amb el patrocini de l’Obra Social Caixa Terrassa i amb la col·laboració de la Càtedra Unesco de Sostenibilitat de la UPC, del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya i del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona.

La Universitat Politècnica de Catalunya ha convocat el 9è premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat. Arquitectura, ciència i tecnologia sostenibles, adreçat a l’alumnat de segon de batxillerat de Catalunya, de les modalitats de Tecnologia o Ciències de la Naturalesa i la Salut. Amb la novena convocatòria d’aquest premi, la Politècnica vol fomentar l’interès de l’alumnat de batxillerat per aquestes àrees de coneixement i pel valor de la sostenibilitat, aplicat a la concepció i al desenvolupament del seus treballs de recerca.

Els treballs de recerca que es presentin han de tractar temes o aspectes relacionats amb els coneixements i estudis propis de la Universitat Politècnica de Catalunya, com ara l’arquitectura, la ciència o la tecnologia, i incorporar criteris de sostenibilitat. Per primera vegada, en l’edició d’enguany, es poden presentar treballs tutoritzats per professorat o estudiantat d’algun dels centres docents de la UPC.

Enguany, s’atorgarà un primer premi al millor treball, dotat amb un ordinador personal portàtil i una beca de gratuïtat de tots els crèdits matriculats per primera vegada durant l’any acadèmic 2008-2009 en estudis oficials de la UPC, sempre que s’hagi obtingut plaça a través del procés de preinscripció i selecció corresponent. La tutoria del treball es premiarà amb un ordinador personal i el centre d’ensenyament secundari amb un canó de projecció. El treball finalista es beneficiarà també d’una beca de gratuïtat, i la tutoria del treball es premiarà amb una agenda electrònica i el centre d’ensenyament secundari amb un canó de projecció.