L'EPSEVG al Saló de l'Ensenyament a l'estand de la UPC i al de la ciutat de Vilanova i la Geltrú

L'EPSEVG va ser present al Saló de l'Ensenyament del 14 al 18 de març i al Saló Futura del 16 al 17 de març.

Tant a l'estand de la UPC com al que hi havia de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, hi van col·laborar membres de la comunitat de l'EPSEVG (PDI, PAS, Estudiantat i membres de l'Equip Directiu). En ambdós estands es presentava i promocionava l'oferta formativa, per una banda la dels diferents centres de la UPC i per l'altra la de Vilanova i la Geltrú com a ciutat.

La novetat d'enguany, va ser la participació de l'EPSEVG a un estand de ciutat de Vilanova i la Geltrú, on es va tenir l'oportunitat de promocionar els nostres estudis de Grau, al costat d'altres centres amb propostes formatives que podem trobar a la ciutat: l'EFAV (Escola de Formació Aeronàutica), l'EMAID (Escola Municipal d'Art i Disseny), l'IMET (Institut Municipal d'Educació i Treball) i la corresponent a Catalonia Film School.

Enllaç a la notícia de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
2B.Foto_6.jpg