L'Escola Virtual d'Idiomes per a Universitaris (EVIU) obre el període de matriculació

L’Escola Virtual d’Idiomes per a Universitaris (EVIU) obre el període de matriculació

L’EVIU obre el període de matriculació per a la nova edició dels seus cursos d’anglès a través d’internet, que tindran lloc entre el 8 de març i l’1 de juliol. Aquesta experiència, iniciativa del Consell Interuniversitari de Catalunya, permet cursar els cinc nivells equivalents als cursos de l’Escola Oficial d’Idiomes i de l’A1 fins al B2 del Consell d’Europa.

El darrer semestre, més de 1.500 estudiants han cursat algun d’aquests nivells i en total més de 3.500 ho han fet des que es va crear aquesta escola fa dos anys, beneficiant-se de l’avantatge d’aprendre un idioma des de casa, sense horaris fixos ni desplaçaments.

L’EVIU ha desenvolupat una metodologia que garanteix l’aprenentatge de tots els aspectes clau d’una llengua: la comunicació oral i escrita, la comprensió oral i escrita, la gramàtica i el vocabulari. Els estudiants accedeixen a un campus virtual en el qual poden aprendre la llengua fent-la servir.

A l'EVIU s'hi poden matricular els estudiants i el personal acadèmic, d'investigació i de gestió de les universitats públiques catalanes i de les privades que signin conveni amb el Consell Interuniversitari de Catalunya.

També s'hi poden matricular els antics estudiants de les universitats públiques catalanes i de les privades abans esmentades
.

Es pot obtenir informació a www.eviu.com o trucant al 902 12 12 14.