Michel André ha estat guardonat en la categoria d’àmbit nacional amb el IX Premi Francesc Roig Toqués

Michel André rep el guardó en la categoria d’àmbit nacional amb el IX Premi Francesc Roig Toqués atorgat per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Michel André, director del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques, ubicat al Campus de Vilanova i la Geltrú de la UPC, ha estat escollit per la seva rellevant trajectòria científica en el camp de la recerca i estudi de la contaminació acústica dels oceans, i com aquesta afecta als animals marins.

En aquests moments Michel André treballa, entre d’altres, en els projectes The Ocean Mapping Expedition  de monitoratge continu dels gasos d'efecte hivernacle en la superfície dels oceans; i amb el projecte Providence que té per objectiu el coneixement de l’Amazones i la conservació de la seva biodiversitat, ambdós són pioners al món

En l’àmbit local ha estat guardonat el pescador Pau Pons Inglada, és un pescador veterà vilanoví escollit per la seva dedicació al món pesquer durant tota la seva vida.

La cerimònia de lliurament del premi es farà el dilluns 18 de juny al Teatre Principal de VNG.

Michel_Andr__.png