Natalia Carmona escollida membre del Consell de l'Estudiantat de la UPC

El passat 27 de gener del 2018 es van celebrar les eleccions a la Mesa de Coordinació del Consell de l'Estudiantat, òrgan format pels coordinadors del Consell de l’Estudiantat (CdE).

Va tenir lloc en el primer Ple de l’any del CdE i es va realitzar al Campus Nord.
D’entre els 5 representants de l'estudiantat que composaran la Mesa, la Natàlia Carmona, Delegada de Centre de l’EPSEVG, va ser escollida com a coordinadora de Política Externa del Consell de l’Estudiantat. En l'exercici d'aquest càrrec s’ocuparà, entre d’altres  coses, de representar els i les estudiants de la UPC en òrgans externs estudiantils. Els altres 4 representants escollits es faran càrrec de les altres coordinacions del CdE .

Des d’aquí felicitem a la Natàlia i li desitgem molta sort en l’assoliment dels objectius del seu nou càrrec.