Nous convenis amb la Universitat de Kuala Lumpur (Malàisia)

El passat dia 29 de gener es van reunir al rectorat de la UPC una delegació de la Universitat Kuala Lumpur de Malàisia i representants del Gabinet de Relacions Internacionals i de l’Àrea de Docència de la UPC, així com de l’ETSEIAT (Terrassa) i l’EPSEVG (Vilanova) que són els centres que actualment acullen estudiants procedents de Malàisia.

La delegació va mostrar el seu interès en establir noves modalitats d'acords de mobilitat d’estudiants entre totes dues universitats així com la possibilitat de flexibilitzar la via d’accés per als estudiants procedents de la Universitat de Kuala Lumpur.

En la seva visita a Espanya la delegació també farà contactes a la Universitat Politècnica de València i la Universidad Carlos III de Madrid, a banda de la Universidad de Zaragoza, on també tenen estudiants.