PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITARIA CURS 2006

Per accedir al primer curs d'un estudi universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya, cal fer la preinscripció universitària.

Aquesta preinscripció es pot formalitzar per Internet a l'adreça http://accesnet.gencat.net

La preinscripció universitària és un sistema coordinat de distribució dels estudiants que garanteix la igualtat de condicions en el procés d'ingrés al primer curs de qualsevol estudi universitari -estudis oficials i homologats i títols propis.

No s'utiliza aquest sistema per a l'accés als estudis de 2n cicle.

En el moment de formalitzar la preinscripció universitària, l'estudiant pot sol·licitar fins a 8 preferències (centres d'estudi), les quals han d'estar ordenades per ordre d'interès.

Terminis de preinscripció universitària 2006

Convocatòria de febrer
Per Internet: del 7 al 9 de febrer (ambdós inclosos).
Accés a l'aplicació informàtica des del 2 de febrer.

Convocatòria de juny
Per Internet: del 24 de maig al 10 de juliol (ambdós inclosos).

Convocatòria de setembre
Per Internet: del 25 al 27 de setembre (ambdós inclosos).

Canvis de preferències
Qualsevol estudiant pot modificar les preferències tants cops com vulgui fins a l'últim dia indicat en cada convocatòria.

Podeu ampliar aquesta informació consultan
la web de la Generalitat de Preinscripció Universitaria