Premis a la Innovació Tecnològica CTVG 2007

El grup de recerca Sistemes d'Adquisició i Tractament de la Informació, el Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú (SARTI-CTVG) amb el patrocini de Login Informàtica i Comunicacions, la col·laboració del Centre d'Innovació i Desenvolupament Empresarial (CIDEM), i de la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú Universitat Politècnica de Catalunya (EPSEVG-UPC); amb l'objectiu de fomentar i incentivar la interacció entre el món universitari i el sector industrial-empresarial, es posa en marxa aquesta primera edició dels premis a la Innovació Tecnològica Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú dotat amb:

Primer premi: 2500€ en metàl·lic

Segon premi:1500 € en metàl·lic

Els premiats cedeixen a la UPC el dret de desenvolupar el projecte si la Universitat així ho considera adient. L'autor no perdrà mai la propietat intel·lectual de la idea. La UPC farà difusió dels projectes premiats a través dels mitjans que es creguin oportuns.
El Jurat proposarà als autors dels treballs premiats, la dotació d'una beca per tal de portar a terme a les instal·lacions del CTVG-UPC la realització d'un prototipus del seu projecte amb el suport de Login Informàtica i Comunicacions.