Premis CTVG a la Innovació Tecnològica

El proper dia 30 d'octubre finalitza el període de recepció dels PFC concursants al Premi CTVG a la Innovació Tecnològica.

Si heu defensat el vostre PFC després de l'any 2003 i penseu que pot optar al premi, animeu-vos i presenteu-lo a concurs.

Aquests premis, de recent creació, volen incentivar els PFC en els que la innovació tecnològica i la aplicabilitat industrial o comercial siguin la base predominant. La nota acadèmica que hagin obtingut és, doncs, només orientativa a l'hora de seleccionar el guanyador o guanyadora i no és vinculant.

Hi ha un premi per l'àrea Industrial i un per l'àrea TIC, dotats amb 3000 i 2500€ respectivament. També hi ha segons premis de 2000 i 1500€ respectivament.

Aquest premis, promoguts pel Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú ( CTVG ), de ben segur seran una gran eina de relació entre el món universitari i el industrial-empresarial a l'hora de mostrar-los el potencial dels nostres estudiants. Us animem a participar i recolzar-los.

Per més informació: