Protocol de prevenció i actuació contra l’assetjament sexual a l'estudiantat

Dins de la normativa del III Pla d'Igualtat de la UPC (2016-2020) (Acord núm.145/2016 del Consell de Govern), es tracta l'assetjament.

I és en aquest punt on es presenta el protocol de prevenció i actuació d'àmbit d'estudiantat (Acord núm. 105/2017 del Consell de Govern).

El Pla d'Igualtat d'Oportunitats és el marc estratègic d'actuació de la UPC, tant amb la societat a què serveix i amb què està compromesa, com amb la seva comunitat universitària. A més, enforteix la relació amb i entre les persones, que són el principal actiu de la nostra Universitat.

La UPC declara que l’assetjament sexual i/o per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere no es pot permetre ni tolerar sota cap circumstància, que no es pot ignorar i que s’ha de sancionar.

És per aquest motiu que ha elaborat el protocol de prevenció i actuació d'àmbit de l'estudiantat.