Reunió a l’empresa AKO amb el Delegat del Rector i representants de l'EPSEVG

Com a resultat de les converses iniciades en el II Fòrum Universitat Disseny Empresa (UDE) celebrat a l'EPSEVG els dies 19 al 21 d'abril del 2018, el passat divendres dia 18 de maig, es va dur a terme una visita i reunió a l'Empresa AKO electrònica.

Van assistir, una delegació de la UPC, formada pels senyors Joan Jorge Delegat del Rector per la Innovació i el Desenvolupament, en Juan Pérez promotor del Centre d'Innovació Tecnològica (CIT UPC), José Miguel Quiñones administrador l'EPSEVG i Sergi Menargues promotor tecnològic de l'EPSEVG. Aquesta reunió va estar liderada per Miguel Ángel Director d'Innovació d'AKO electrònica i Xavier Mercadal responsable d'Innovació d'AKO.

Com ha resultat d'aquesta reunió es va proposar establir lligams en el camp de la innovació, recerca, doctorat industrial, estudiants en pràctiques. Enfortint i fent un pas endavant pel que fa a referència amb els lligams ja establerts prèviament amb l'empresa AKO que aquest any fa 40 anys de la seva constitució.

ako.png