S'està duent a terme el Curs d'Anivellament pels estudiants de Grau de nou ingrès

Un total de 75 alumnes, s'han interessat pel curs d'anivellament impartit a l'EPSEVG.

Aquest curs va començar el dia 1 de setembre i finalitzarà el dia 8 de setembre. La docència es fa a les aules AA203 (matí) i AA207(matí i tarda).

Els alumnes es reparteixen en tres grups, dos en horari de matí i un de tarda.

La finalitat del curs és repassar Matemàtiques i Física. Cada dia hi ha 4 h. de classe. Es fan un total de 24 hores de les quals 14 són de Matemàtiques i 10 de Física.

sessio_acollida.pngAl juliol es va fer la presentació d'aquest curs d'anivellament i també es va informar als estudiants de grau de nou ingrés del curs i del material que tenien a l'ATENEA per a poder anar repassant durant els mesos d'estiu. En el campus digital hi havia un test de matemàtiques i un de física a través dels quals es podia valorar si calia fer el curs o no.

El curs és gratuït, i és equivalent a un curs de 3 crèdits ETCS en hores d'estudi, tot i que no té reconeixement acadèmic.