S'ha celebrat a l'EPSEVG el Workshop: SRM drives an alternative for E-Traction

El passat divendres dia 2 de febrer es va celebrar a l’EPSEVG, organitzat per GAECE (Grup de recerca d'Accionaments Elèctrics amb Commutació Electrònica) amb el suport de l’EPSEVG i del Departament d’Enginyeria Elèctrica de la UPC, el Workshop: SRM drives an alternative for E-traction.

En el Workshop es van discutir i avaluar els avantatges i inconvenients dels accionaments amb motors de reluctància autocommutats (SRM drives) per a la propulsió del vehicles elèctrics i híbrids. El Workshop va comptar amb la participació de professors  i investigadors  de  Lund University, Mondragon University, Technical University de Cluj-Napoca, Universitat Rovira i Virgili i la UPC, a més de prestigiosos professionals de la Indústria.

2E.Foto_3.jpg