Tècniques d'escriptura a l'enginyeria: sessió final amb la North Dakota State University

Per la participació en el projecte Trans-Atlantic Project.

video_conferencias.jpg

Els estudiants de Tècniques d'escriptura per a l'enginyeria, technical writing (TEEE) del departament de Projectes a l'Enginyeria de l'EPSEVG i estudiants de Technical Writing de North Dakota State University  (NDSU, a Fargo) es trobaran per videoconferència en motiu de la sessió final de l’assignatura.

Es tracta del projecte Trans-Atlantic Project (TAP) que involucra professors i estudiants tant de comunicació tècnica com de traducció, de diferents àmbits de l’Enginyeria. L’objectiu és promoure el treball en equip i en col·laboració en un projecte propi del món professional: la producció d'un document tècnic en anglès. Naturalment, es treballa de forma no presencial i conclou amb una videoconferència en directe que es durà a terme el dijous 19 de desembre.

Segueix amb la línia d’internacionalització de l'EPSEVG donat que es tracta d’una experiència internacional per als nostres estudiants sense moure’s de casa.

Aquesta és la segona edició del TAP en que el Campus de Vilanova hi participa, la primera va ser l'any passat. El projecte TAP, però, ja fa més de 13 anys que funciona i és un projecte consolidat. De fet, de l'experiència de l'any passat ha sortit recentment un article publicat a la revista Connexions (número especial sobre "International Engineering Communication"), per part del coordinador del projecte TAP (Bruce Maylath, de NDSU) i els professors de TEEE de l'Escola.