Teresa Forcades presenta a l'Escola el seu estudi sobre la transexualitat

La monja benedictina, opinadora habitual en diversos mitjans de comunicació catalans, farà la ponència divendres al vespre a la sala d'actes.

teresa_forcades.jpgEl Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú acollirà una xerrada sobre la transexualitat a càrrec de Teresa Forcades, monja benedictina del monestir de Sant Benet i col·laboradora habitual d'alguns mitjans de comunicació del país.

Sota el títol de Les dones que neixen amb cos de baró, Forcades mostrarà les dades estadístiques, els problemes de salut i l'evolució del marcs mèdic, legal, social i religiós que ha experimentat la transexualitat durant els últims anys.

La xerrada serà aquest divendres, 28 de maig, a partir de les 20h, a la sala d'actes de l'Escola. Qualsevol informació addicional pot consultar-se a al bloc de les germanes benedictines.