Tot a punt per al nou curs

Durant la primera setmana de setembre, l'Escola farà una sessió d'acollida per als estudiants de nou ingrés i obrirà la segona tanda de matriculacions.

28072010008.jpgEl Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú està ultimant els preparatius de cara a l’inici del pròxim curs. El calendari pròpiament acadèmic començarà el dilluns 6 de setembre, tot i que el dijous dia 2 ja es farà una sessió d’acollida per tal de facilitar la integració dels estudiants de nou ingrés. La jornada, que començarà a les 10h, servirà perquè els nous alumnes es familiaritzin amb les instal•lacions de l’Escola i, a la vegada, amb els nous estudis de grau d’àmbit industrial i d’àmbit TIC que s’hi impartiran a partir del setembre.

Als assistents a la sessió d’acollida també se’ls lliurarà diferent documentació sobre el Garraf (plànols, guies, fulletons informatius...) perquè puguin conèixer la comarca de primera mà. I a més, gràcies al Museu del Ferrocarril i al Museu Víctor Balaguer, tots ells podran gaudir d’una visita gratuïta en cadascun d’aquests dos recintes.

Pel que fa les matrícules, la segona assignació de places a l’Escola es farà del dijous 2 al dilluns 6 de setembre, mentre que el dimarts dia 7 es reservarà per a possibles reclamacions. De moment, amb la primera assignació ja completada, s’han matriculat 167 nous alumnes, repartits entre el grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte (64), el grau en Enginyeria Informàtica (22), el grau en Enginyeria  de Sistemes Electrònics (6) i els diferents graus d’àmbit industrial (75). Tots aquests alumnes novells s’han d’afegir als 782 alumnes que s’han tornat a matricular al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.