Tot a punt per l’European Project Semester i l'International Design European Semester

Al Campus està tot enllestit per a una nova edició de l’EPS i l’IDPS.

int.jpgDivendres 8 de febrer a les 10h a la Sala de Juntes de l’EPSEVG tindrà lloc la inauguració oficial del curs 2012/2013 del l'European Project Semester (EPS) i International Design Project Semester (IDPS).

Es tracta de dos programes educatius internacionals on estudiantat de disciplines diferents en el cas de l’EPS i de l'àmbit de disseny en l’IDPS, formen grups de treballs per desenvolupar el projecte de fi de carrera proposat per una empresa.

Anglès, treball en equip, transversalitat, coneixement, projecte i empresa són conceptes claus per al bon funcionament dels programes.

A la inauguració hi assistirà: el director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, la sostdirectora de Relacions Internacionals, Elisabet Arnó i responsables de les empreses ROCA i Innovanautic i dels grups de recerca de la UPC: el Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB), la Càtedra d’Accessibilitat, el Grup de Recerca de l'Enginyeria del Coneixement (GREC) i el departament de Química i els 35 estudiants i estudiantes participants provinents de diferents països d'Europa (Alemanya, Bèlgica, Dinamarca, Espanya, Finlàndia, França, Irlanda, Països Baixos, Polònia i Suècia) i de Centre-Amèrica (Mèxic i  Brasil).