Tot a punt per rebre el curs acadèmic 2014/2015

Aules, laboratoris, sales d’estudi, biblioteca, ... tot a punt pel nou curs que s’inicia el 8 de setembre.

Taula.jpg

Després de la segona sessió d’acollida per a estudiants de nou ingrés realitzada divendres 5 de setembre (en la imatge) avui dilluns 8 comença el nou curs acadèmic 2014/2015.

El Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú arrenca el nou curs amb més de 1400 estudiants. De tots els Graus oferits per l’EPSEVG, el Grau en Enginyeria de Disseny és el que major nombre d’estudiants compta , considerant que s’han augmentat el nombre de places i que al juliol ja es van cobrir totes. La resta de titulacions, els Graus en Enginyeria en Mecànica, Electrònica Industrial i Automàtica, Electricitat i Enginyeria mantenen el nombre d’estudiants. De fet, hi ha un lleu augment de matriculats respecte el curs anterior (un 7% més).

El Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial reprèn l’activitat aquest curs. Nous continguts, amb una major orientació cap al món de l’empresa, amb pràctiques professionallitzadores, material renovat, laboratoris equipats, etc.  tot a punt per l’inici del curs 2014/2015.

Amb el nou curs arriben més congressos (en l’actualitat s’està celebrant el 4th ICE Summer School), ponències (cicles de conferències de Disseny i la Geltrú i  Enginy i la Geltrú), projectes, professorat i estudiants  estrangers,  i altres esdeveniments  que al llarg del curs s’aniran succeint.  El primer acte institucional serà la inauguració oficial del curs que tindrà lloc el dia 9 d’octubre.