Tret de sortida a la selectivitat

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú rep la visita de més de 600 alumnes durant aquests tres dies d’exàmens per accedir a la universitat.

tret_de_sortida_sele.JPGMés de 400 estudiants del Garraf i 200 més de les comarques properes estan fent els exàmens de selectivitat al Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú. Com cada any, la universitat posa a la seva disposició diversos espais de l’Escola i de l’Aulari. Gràcies a la bona situació d’aquests edificis, molt propers a l’estació de RENFE i a un pàrquing de vehicles gratuït, els alumnes que s’han d’examinar poden arribar-hi  amb el tren, amb l’autobús de línia regular de la comarca, amb el bus urbà de la ciutat i –si es dóna el cas– amb moto o cotxe.

Les proves d’accés a la universitat tindran lloc del dimecres 9 al divendres 11 de juny, de 8’30h a 18h. Tots els alumnes que les superin podran matricular-se, a partir del mes de setembre, a qualsevol de les enginyeries que s’imparteixen al Campus.

• Grau en Enginyeria Informàtica.
• Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics.
• Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte.
• Grau en Enginyeria Mecànica.
• Grau en Enginyeria Elèctrica.
• Grau en Enginyeria  Electrònica Industrial i Automàtica.