Tret de sortida al projecte europeu E-NO FALLS

El grup de recerca CETpD lidera el projecte European Network FOR FALL Prevention, Intervention & Security.

pca.jpgEls propers dies 11 i 12 de febrer tindrà lloc a l'edifici Neàpolis la reunió d'inici (kick-off meeting) del projecte European Network FOR FALL Prevention, Intervention & Security E-NO FALLS. El Projecte és una xarxa temática a nivell europeu què s'enmarca dintre del programa CIP (Competitiviness and Innovation Framework Programme).

El principal objectiu de la xarxa és integrar el coneixement, experiències i bones pràctiques, tant a nivell europeu com internacional, en el camp de la prevenció de caigudes, la intervenció i la seguretat de la gent gran.

El projecte està liderat per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) mitjançant el grup de recerca CETpD, al capdavant del qual està el Dr. Andreu Català, amb seu al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

La xarxa està formada per 18 socis entre els que hi ha universitats, empreses, centres de recerca, associacions d'usuaris i hospitals, provinents de Portugal, Itàlia, Irlanda, Holanda, Suècia, Noruega, Romania, Grècia i Alemanya.