Un estudiant d’Erasmus visita el programa d’Els Matins de TV3

Pedro Antunes, de Portugal, representa a l’estudiantat internacional de la UPC

El programa d’Els Matins de TV3 del passat dilluns 14 de maig, en l’espai d’entrevistes conduït per Helena García Melero,  es va parlar de les beques Erasmus, beques per rep l'estudiant universitari per estudiar a l'estranger. Quines són els motius que duen als estudiants a realitzar part dels seus estudis a fora del seu país on estudien? Quines són de les seves expectatives? Quin valoració en fan? Un grup de quatre estudiants d'arreu d'Europa van respondre aquestes qüestions des de l'experiència viscuda en universitats catalanes.

Pedro Antunes, estudiant d’Erasmus al Campus de Vilanova, va parlar en representació de l’estudiantat internacional de la UPC. Antunes és estudiant d’Enginyeria Elèctrica a l’ Instituto Superior de Engenharia do Porto, a Portugal. Des de l’inici del quadrimestre de primavera d’aquest curs, al febrer, està matriculat al Campus de Vilanova i la Geltrú de diferents assignatures corresponents al Grau d’Enginyeria en Elèctrica. Fets els examens, té previst regressar al seu país.

El campus rep visitants internacionals també gràcies a l’European Project Semester  (EPS) i l’Internacional Design Project Semester (IDPS), dos programes educatius on l’idioma vehicular és exclusivament l’anglès.