Una delegació de la KTH visita el Campus per conèixer el seu funcionament intern

La universitat sueca és, com la UPC a Catalunya, el centre universitari de referència del seu país en l'àmbit de l'enginyeria i la tecnologia en general.

visita_delegaci___sueca.jpgUna representació de la universitat Royal Institute of Technology (KTH) de Suècia –formada per una vintena de persones entre personal laboral, professors i investigadors– ha visitat el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú per comparar i intercanviar experiències sobre el funcionament intern dels dos centres universitaris. La delegació sueca ha aprofitat la seva estada a la capital del Garraf per conèixer les prestacions de les aules, els laboratoris i altres espais del Campus, com ara el Centre Tecnològic, Neàpolis, la Biblioteca o l'Aulari. A més, els seus membres també han pogut conversar amb l’equip directiu de l’Escola i amb els responsables dels diferents serveis i departaments amb què aquesta s’estructura.

En aquest sentit, un dels aspectes del Campus que més els ha cridat l’atenció és l’European Project Semester (EPS), el programa de mobilitat que engloba una quinzena d’universitats del Vell Continent. En matèria internacional, els representants de la KTH també han valorat positivament la posada en marxa de l’IDPS (l’EPS centrat en el disseny industrial que s'inicia aquest curs) i s’han mostrat favorables a enfortir els actuals acords de col·laboració amb la UPC. No en va, totes dues institucions tenen en comú que són, respectivament, les universitats tecnològiques de referència a Catalunya i a Suècia.