Una mostra sobre la gestió del temps, al vestíbul de l'Escola

L'exposició analitza les diferències entre homes i dones a l'hora d'organitzar-se la vida quotidiana i podrà visitar-se fins el 17 de juny.

expo_temps_cum.JPGLa mostra Quin temps tenim? L’organització de la vida quotidiana estarà instal·lada al vestíbul de l’Escola fins el divendres 17 de juny. L’exposició proposa una reflexió sobre la gestió del temps, emfatitzant les diferències que han existit sempre per raons de gènere o d’edat.

La proposta s’inclou dins el programa acadèmic del Campus Universitari de la Mediterrània i compta amb la col•laboració de l’Institut Català de les Dones. Concretament, el curs s’anomena Els usos del temps des de la perspectiva de gènere i, entre altres qüestions, tracta aspectes com el treball domèstic i el treball remunerat.