UPC, Innovació, Talent i Tecnologia

UPC, la universitat tecnològica de referència.

damicintur__.jpg

La Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC) protagonista del suplement monogràgic de la Vanguardia de l'11 de juny.

Sota el títol 'UPC, Innovació, Talent i Tecnologia' es feia una presentació dels serveis que ofereix la universitat en l'àmbit de la recerca. Destaca que la UPC és una de les universitats líders a Europa en transferència de tecnologia. És la primera universitat pública a Catalunya que més patenta i la primera politècnica de l’Estat.

En aquest sentit i pel que fa al Campus de Vilanova, es fa referència a la patent desenvolupada pel grup de recerca GAECE:  un sistema que incrementa l’eficàcia dels cinturons de seguretat dels vehicle. També esmenta el premi rebut pel projecte HELP del CETpD i  els grups TECNIO entre els quals es troba el grup SARTI. Tots els grups de recerca del Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú hi estan representats. Tots ells, CDAL, CRAAX, INSIDE, LAB, AMPC, SEPIC, TN i la càtedra d'accessibilitat fan que la UPC sigui una universitat líder en transferència de tecnologia.