Us convidem a un vermut

Aquests últims mesos hem realitzat alguns canvis en la distribució i mobiliari dels espais de la Biblioteca.

L'objectiu ha estat "convertir-la en la 2a casa dels estudiants" perquè sigui un espai proper que faciliti la interacció i la generació de coneixement dins la comunitat de l'EPSEVG. Hem treballat en la línia del design thinking i hem aplicat, en un projecte low cost, alguns canvis que estan tenint molt bona acollida. Aquí podeu veure un resum de com ha estat el procés fins ara.

Doncs per veure in situ aquests canvis, volem convidar-vos, PAS i PDI del campus, el dijous dia 19 de 12-14h a un vermut d'estrena de la biblioteca. El programa serà el següent:

- 12-14h Activitat lliure: explora la biblioteca i troba el vermut

- 13.30h Presentació: el perquè de tots els canvis, present i futur

Aquest vermut coincidirà amb l'esdeveniment "Be social" que organitza la Delegació del campus per donar la benvinguda als nous estudiants i presentar-los-hi els espais on es fa vida social al campus. Es farà una ruta que començarà amb el vermut a la biblioteca i seguirà per altres zones col·lectives que hi ha a l'EPSEVG. Estem molt contents que hagin inclòs la biblioteca en aquesta ruta.

2.Biblioteca_Foto2.JPG