V edició del Sant Jordi Sostenible

Enguany es celebra la V edició del Sant Jordi Sostenible, iniciativa que aglutina un ventall d'actuacions de sensibilització ambiental, i que suma la celebració del Dia de la Terra (22 d'abril) i la diada de Sant Jordi.

El 2005, per primera vegada, es va realitzar el Mercat d'Intercanvi de Llibres, el MIL a les biblioteques de la UPC, amb 136 participants i 293 llibres intercanviats.

El MIL pretén promoure l'intercanvi de llibres entre la comunitat universitària. Amb aquesta pràctica es vol fomentar la reutilització i l'intercanvi com un concepte i una pràctica senzilla, promotores de la sostenibilitat.

Des de la Biblioteca de l'EPSEVG us convidem a participar de nou en aquesta activitat, enmarcada dins de la Setmana Cultural de l'Escola.

Com podeu participar?

És molt fàcil!

Porteu els vostres llibres (màxim 5) a la Biblioteca entre els dies 3 i 27 d'abril i us donarem un val per llibre a canvi. (Adreça't al personal que trobaràs en el Servei de Préstec).

Us adjuntem les bases per a la participació

El divendres 28 d'abril, trobareu un estand del MIL al vestíbul de l'Escola. Allà podreu intercanviar els vostres vals per altres llibres.

Recordeu: del 3 al 27 d'abril, us esperem a la Biblioteca i el divendres 28 a l'Escola!!

Animeu-vos a intercanviar !!

Biblioteca de l'EPSEVG