Vilanova Design: experiència a Sevilla

Presència Vilanovina a la Fira de Disseny de Sevilla

Vilanova_Design__a_Sevilla.jpegAlumnes de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), membres del Vilanova DesignTeam han assistit a la 5a edició de "Sevilla Ciudad del Diseño" que organitza AEDI, Asociación de Estudiantes de Diseño Industrial, i que ha tingut lloc durant els dies 15, 16, 17 i 18 de març a Sevilla.

Durant aquest esdeveniment, els membres de Vilanova Design Team han realitzat diferents workshops, han assistit a conferències i a debats a partir dels quals s’han pogut tractar els diferents temes que engloba el disseny i que, ha suposat, també, l’apropament entre professionals i estudiants del sector.

Els estudiants de Disseny ha valorat l'experiència com una gran oportunitat per a conèixer gent de tot l’Estat dedicada a aquest àmbit, així com també, poder compartir les inquietuds que sorgeixen.

L’equip de Vilanova Design, a més, s’ha sentit molt benvingut en tot moment i creuen, a més, que Sevilla és una ciutat que mereix ser visitada.

Esperem, sens dubte, que hi puguin tornar-hi l’any que ve!