Vilanova Formula Team presenta el seu monoplaça

L’equip es prepara per competir en la Formula Student Itàlia i Espanya 2017 L’equip de competició de Formula Student de l’EPSEVG, Vilanova Formula Team, va presentar al públic el seu monoplaça el passat cap de setmana. El grup d’estudiants té com a repte construir un cotxe per a concursar amb universitats de tot el món a les diferents competicions automobilístiques d’enginyeria educativa.

L’acte de presentació del monoplaça es va dur a terme el passat dissabte 15 de juliol a les 19 h a la Masia d’en Cabanyes. Primerament, es va presentar el vehicle al públic als jardins de la casa-museu. A continuació es va fer el visionat d’un vídeo que resumia el procés de construcció del cotxe.

El team leader del Vilanova Formula Team, Jaime Carrión, juntament amb els components de cada àrea de treball van explicar la seva contribució en la creació i el disseny de l’automòbil. L’acte va concloure amb els agraïments del director de l’Escola, Frederic Vilà i del regidor de Promoció Econòmica, Juan Luís Ruiz López. Formula_team.jpg

Els estudiants d’Enginyeria Mecànica, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Electrònica i Enginyeria de Disseny Industrial es preparen per a competir al Formula Student Italy i al Formula Student Spain. La 13a edició del Formula SAE Italy & Formula Electric Italy tindrà lloc del 19 de juliol al 23 de juliol a l’Autòdrom Riccardo Paletti a Parma.

La Formula Student Spain, que enguany celebra la seva 8a edició, esdevindrà al Circuit de Barcelona-Catalunya a Montmeló del 23 al 27 de juliol.

Per a consultar l’activitat del Vilanova Forma Team consulteu la seva pàgina web.