Visita a l’EPSEVG de la professora Patricia Rodríguez de la Universitat Nacional de Tucumán

El passat divendres dia 9 de juny

La Dra. Patricia Rodríguez Anido, secretària de Planejament i Gestió de Projectes de la Universitat Nacional de Tucumán (UNT -  Argentina) i professora de la Facultat d'Arquitectura i Urbanisme d’aquesta universitat, acompanyada del professor Miguel Ángel  Longhini, van visitar la nostra Escola.

A la reunió hi van assistir el director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, l'Enric Trullols, coordinador del Màster MBDesign de l'EPSEVG, i  l'Ariadna Llorens, professora de l'EPSEVG. A la trobada també hi va participar la regidora de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i docent de la Universitat de Tucumán, Deborah Zimmerman, i dues estudiants de  l'EPSEVG, la Júlia Rocosa i la Laia Fiblà, en representació de l'associació "Vilanova Design".

2G_Visita_Patrica_Rodriguez_Tucuman__1_.jpg

L'objectiu de la visita va ser el de plantejar futures col.laboracions entre ambdós centres, especialment en l'intercanvi d'alumnes, mobilitat de professorat i participació en programes internacionals. Concretament en els àmbits del Disseny i especialment en Postgraus. La reunió va posar de manifest les possibilitats d'establir línies de treball conjuntes, especialment tenint present l'acord  marc de treball, ja existent, entre la UPC i la UNT, i va permetre visualitzar les diferents sinergies entre el nostre Campus i aquesta universitat de l'Argentina.