Visita a l'EPSEVG d'estudiants d'EFAV / IMET

El dimarts 6 de febrer dos grups de 13 i 14 alumnes de l’Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova i la Geltrú (EFAV) varen efectuar una visita de treball al laboratori de Mecànica de Fluids i Motors Tèrmics de l’EPSEVG.

L’EFAV depèn de l’Institut Municipal d’Ensenyament i Treball (IMET) de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i està ubicada a pocs metres de l’EPSEVG.
Els alumnes de l’EFAV van dur a terme unes pràctiques sobre densitats i viscositats de diferents fluids i experimentaren sobre el teorema de Bernouilli. La col·laboració amb la universitat els permet consolidar coneixements de física i aerodinàmica que requereixen per complementar el seu itinerari formatiu que els ha de portar a convertir-se en futurs tècnics de manteniment d’aeronaus.
La pràctica fou conduïda pel professor associat del departament de Mecànica de Fluids, en Jordi Pons, que a la vegada és també professor a l’EFAV.