Visita del Primer Secretari del PSC, Miquel Iceta, a l’EPSEVG

El dimarts dia 9 de maig a les 18.00h, el Primer Secretari del PSC, Miquel Iceta, va visitar l’EPSEVG.

Foto_Iceta_2.jpg

Coincidint amb la presentació del seu darrer llibre: “La Tercera Vía. Puentes para el acuerdo” a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú. L’acompanyaven, entre d’altres, el Primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Juan Luis Ruiz, i la regidora de Serveis Socials, Salut i Tegar, Gisela Vargas. A l’Escola els va rebre el Director, conjuntament amb el Sotsdirector d’Infraestructures del Campus, Daniel Guasch, l’Administrador, José Miguel Quiñones, i el Secretari Acadèmic, Jaume Miquel.

La recepció es va iniciar al despatx de direcció, on el Director va fer una presentació del campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú. Es va parlar dels estudis de Grau i Màster impartits a l’EPSEVG fent esment al nou Màster interuniversitari MBDesign que s’impartirà conjuntament a la UPC i a la UB el proper Curs Acadèmic 2017-18, dels estudiants del campus, dels edificis del campus, dels grups de recerca del campus i de les activitats de transferència de tecnologia. També es va fer esment al Congrés Internacional Oceanoise 2017 organitzat pel LAB i que va tenir lloc a Vilanova i la Geltrú durant la setmana del 8 al 12 de maig de 2017. Finalment el Director va remarcar que una de les dificultats del creixement en quan al nombre d’estudiants de la nostra Escola són les Zones Tarifàries de Renfe. Mentre que un/a estudiant/a per anar de Barcelona a Vilanova i la Geltrú ha de pagar 4 zones, per anar de Barcelona a Castelldefels només ha de pagar una zona. El Sr. Iceta es va mostrar interessat en aquest tema de les zones tarifàries i va demanar al Director que li faci arribar un escrit al respecte. A la vegada, també es va mostrar interessat per la Càtedra d’Accessibilitat que la UPC té a la nostra Escola preguntant per les activitats que s’hi desenvolupen.

Per a concloure la visita, es va fer un recorregut per diferents laboratoris de la planta baixa de l’EPSEVG, i en el laboratori de Prototipatge Digital es va fer una placa commemorativa de la visita amb la talladora/gravadora làser.