Visita d'una delegació de l'Escola Henallux de NAMUR (Bèlgica) a l'EPSEVG per establir acords de cooperació

Aquest dilluns dia 9 una delegació de l'Haute Ecole Namur- Liège- Luxembourg (Henallux) va visitar l'escola per ultimar els detalls i signar amb nosaltres un conveni d'intercanvi d'estudiants que permetrà als nostres estudiants fer docència en anglès o francès i pràctiques en empresa en aquesta atractiva regió d'Europa.

Namur és una bonica i dinàmica ciutat d'uns 100.000 habitants al sud de Brussel·les, Bèlgica. Té en comú amb Vilanova disposar d'un organisme municipal similar al Neàpolis i d'una universitat tècnica, l'Henallux. 3.Henallux-Foto1_1.jpg

Aquestes coincidències van facilitar un primer contacte al Mobile World Congres del 2015 amb els responsables de Neàpolis que han acabat donant fruits com els convenis de mobilitat que acabem de signar.