Vot anticipat del 18 al 22 d'octubre

El període coincideix amb l'inici de la campanya electoral per escollir els representants dels alumnes al claustre universitari de la UPC.

vot anticipat_1.jpgLes eleccions per escollir els representants dels estudiants al claustre universitari de la UPC han entrat en la seva recta final. Després de l’exposició del cens i de la presentació de candidatures, aquesta setmana està dedicada a la campanya electoral i al vot anticipat. De fet, tots els estudiants del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ja poden fer efectiu el seu vot anticipat a les aules I-102, I-103 o I-105, habilitades especialment per a l’ocasió del 18 al 22 d'octubre. A més, per garantir l’anonimat dels participants, l’Escola també ha cedit un espai de sotsdirecció perquè s’hi puguin fer les votacions. Els dos representants del Campus en aquestes eleccions són Alberto Marín i Mohammed Hammoumama.

Al marge del vot anticipat, l’elecció definitiva dels representants de l’alumnat no es farà fins dilluns que ve, dia 25 d’octubre, quan comptarà amb la participació de tots els centres de la UPC. Les votacions es faran mitjançant el vot electrònic, gràcies al sistema de recompte virtual desenvolupat des d’UPCnet.

>>Seu electrònica de votació <<