Xavier Costa, conferenciant de l'acte d'inauguració del nou curs acadèmic

El director general de Lékué parlarà del disseny industrial i de la importància que té avui dia en qualsevol empresa d'àmbit tecnològic.

xavier_costa_ponent.jpgL’enginyer químic Xavier Costa, director general de l’empresa Lékué, serà el convidat d’honor del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú en l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2011-2012. Col·laborador habitual en diversos mitjans de comunicació, Costa està considerat un dels enginyers de referència internacional en l’àmbit del disseny industrial i, més concretament, en la fabricació de motlles de cuina.

De fet, la seva conferència, titulada El disseny: el cor de la nova empresa, tractarà la revolució que ha experimentat el sector de la cuina, en part, gràcies a les aportacions efectuades per la companyia que dirigeix. I és que l’elecció del director de Lékué com a ponent no és casual, ja que reforça l’aposta de l’Escola pel grau en Disseny industrial i desenvolupament del producte, dos anys després de convertir-se en el primer centre universitari públic de Catalunya que oferia aquesta titulació entre la seva oferta educativa.

Al marge de la ponència, l’acte d’inauguració del curs també comptarà amb una benvinguda per part de l’equip directiu i amb l’habitual lliurament de premis als autors dels millors Projectes de Fi de Carrera, als alumnes amb millor expedient acadèmic i als professors i personal laboral de la UPC que fa més de 25 anys que treballen al Campus. La cerimònia, que tindrà lloc el dijous 27 d'octubre, començarà a partir de les 12'30h a la Sala d'Actes de l'Escola i finalitzarà amb el tradicional cant de l’himne universitari, el Gaudeamus Igitur.