Programa INSPIRED 2021 “Extraterrestrial Greenhouse” de la TU Darmstadt

La Universitat Tècnica de Darmstadt (TU Darmstadt) anuncia la seva edició 2021 d’INSPIRED, la setmana Internacional de Projectes per a l’Aprenentatge Digital Interdisciplinari Orientat a la Recerca. (International Project Week for Interdisciplinary Research-Oriented Digital Learning).
Aquesta és una iniciativa de la TU Darmstadt en el marc de la universitat europea UNITE, en que participa la UPC.

El programa del 2021 es realitzarà amb la col·laboració del Centre Europeu d’Operacions Espacials (ESOC), per a desenvolupar de forma virtual el concepte de “Hivernacle extraterrestre: submergir-se en una caixa d'eines multidisciplinària per desafiar la gravetat i assegurar la sostenibilitat dels viatges fora del món i l'exploració espacial”.

Degut a la pandèmia de COVID-19, enguany l’edició d’aquest any serà completament ONLINE.

Termini de presentació de sol·licituds

• NOU TERMINI 14 de febrer del 2021 a la pàgina web d’INSPIRED.
  • Es requereix d’una carta de motivació i l’expedient acadèmic.

Requisits i bases

• Estar inscrit en un programa de Grau o Màster Universitari a la UPC.
  • Tenir interès en la enginyeria i/o las ciències naturals.
  • Tenir interès en la investigació interdisciplinària en un entorn internacional.
  • El programa podria convalidar fins a 6 crèdits ECTS (consulta amb la teva escola o facultat).

Durada i etapes

• Fase de preparació: 22 Març del 2021 - 14 Juny del 2021
  • Fase de projecte amb l’equipo virtual: 14 de Juny del 2021 – 2 Juliol 2021

Preu

• 600€.
  • Els estudiants d’universitats membres de UNITE (com els de la UPC) tenen beca completa.