Programa UPC de Voluntariat TIC en suport a Entitats Socials

Resten obertes les inscripcions al Programa UPC de Voluntariat TIC en suport a Entitats Socials.

Com veureu, el llistat d'ofertes inclou un ampli ventall de propostes d'un total de 14 entitats que treballen en diferents àmbits a l'entorn de la pobresa i l'exclusió social. D'altra banda moltes d'aquestes col·laboracions -que en l'actual escenari de pandèmia es poden desenvolupar online- no requereixen de coneixements molt especialitzats i estan a l'abast de qualsevol estudiant de la UPC. Aquí hi trobareu tota la informació:

Què és?

Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials del nostre entorn, a partir de la vinculació de l'estudiant amb una entitat per oferir suport diferents àmbits: formació als/a les usuaris/es o membres de l'entitat, disseny de pàgines web o aplicacions, suport en comunicació 2.0 (xarxes socials, disseny gràfic, web), etc. Els/les estudiants de grau poden reconèixer fins a 6 ECTS per la participació en aquest programa de voluntariat. Degut a la situació relacionada amb la COVID-19, s'han adaptat els projectes de voluntariat perquè la major part de les activitats puguin ser realitzades a distància.

Quines propostes de voluntariat TIC 2020-2021 hi ha?

Les trobareu aquí llistades, i veureu que van des de fer formació bàsica (alfabetització digital) a la programació d'aplicacions.

Qui hi pot participar?

Hi poden participar els i les estudiants de qualsevol escola de la UPC. Tot i que per la naturalesa de les propostes algunes s'adrecen específicament a estudiants de l'àmbit TIC, bona part dels projectes estan a l'abast de qualsevol estudiant universitari.

Demanem al professorat del Grau en Enginyeria Informàtica que animi al seu estudiantat a participar en aquesta Programa !!