Propera celebració de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú 2018

Del divendres 9 al diumenge 11 de novembre de 10.30 a 21.30 h. tindrà lloc la 25a edició de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú.

Enguany, l'EPSEVG compartirà estand amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a la Plaça de la Vila.

També seran presents els 3 equips de motor, les dues motos i el cotxe, que han participat en les competicions universitàries de Motostudent i Formula Student respectivament, i també l'associació dels estudiants de Disseny Industrial (MESDI) juntament amb la colla castellera Llunàtics.

Aquest any els estands de les associacions de l’EPSEVG seran al parc de Baix a Mar on:

- L'equip E-3Team, de la moto elèctrica, mostrarà la seva moto on  les persones que ho desitgin podran fer-s’hi una fotografia i adquirir butlletes per a optar al sorteig de material de moto.

- L'equip EPSEVG Racing Team mostrarà la seva moto de combustió i oferirà la possibilitat de jugar amb un circuit de scalextric.

- L'equip Vilanova Formula Team, portarà un atractiu simulador de Formula 1.

- La colla castellera els Llunàtics realitzarà un taller de castells el divendres de 17.30 h. a 19.00 h. i el dissabte, de 10.00 h a 14.00 h., faran tallers manuals de castells per als més joves.

- L'associació MESDI oferirà tallers el dissabte de 17.00 h. a 20.00 h. per als més petits.

Us convidem a visitar els diferents estands !!