Reunió de la Xarxa de Qualitat de la UPC

El divendres dia 13 de Juliol de 2018 es va realitzar la reunió plenària de la Xarxa de Qualitat de la UPC, (XQ-UPC) a l'ETSEIAAT.

En aquesta xarxa participen tots els centres de la UPC i l’objectiu principal és ajudar a la implementació dels Sistemes de Qualitat de les Escoles.

A la reunió va assistir el Vicerector d'Avaluació i Qualitat, Santiago Silvestre, membres del GPAQ (Gabinet d’Avaluació i Qualitat) i diferents representants de centres de la UPC.

L’EPSEVG forma part dels equips de treball:

1. Sistemes d’Informació.
  2. Dissenyar Formació Bàsica en Q per a grups d’interès (PDI/PAS/Estudiants).

A l’equip dels Sistemes d’Informació participa en José Antonio Román i pretén dotar als Sistemes de Qualitat d’un Sistemes d’Informació que ajudin a la seva execució. Per altra banda l’equip de Disseny de Formació Bàsica en Q té com a objectiu dissenyar i realitzar tallers de qualitat adreçats al PDI/PAS/Estudiants per tal de formar a aquests col·lectius en l’Àmbit de Qualitat. En aquest equip participen en Francisco Muñoz i Jaume Pérez.